Toto je starší verze dokumentu!
Při obnově pošty mohlo dojít ke zneaktivnění složek a podsložek, které jste měli vytvořeny v doručené poště. Pokud tedy po obnově nevidíte složky, které jste měli založené ve vašem účtu, tak je potřeba se znovu přihlásit k odběru složek (folder subscription) ve vašem poštovním klientovi.
Pokud využíváte webmail, tak se prosím přihlaste sem: https://webmail6.unihost.cz svým jménem a heslem.
Vlevo dole je ikonka ozubené kolečko, klidněte prosím na něj
Dále přejít na položku Složky a neaktivní složky zapnout pomocí ikonky OKA
Tímto by se měly složky začít zobrazovat i ve vašem poštovním programu, např. Outlooku, Thunderbirdu, pokud nikoliv zkuste vypnout a zapnout program. Kontrolu složek v Outlooku provedete takto:
MS Outlook: Pokud chcete zobrazit všechny složky, které jste měli vytvořeny, postupujte takto: Pravým tlačítkem myší na složku Doručená pošta → Složky IMAP → Dotaz → Vybrat složky a dát Přihlásit odběr
Další možné stavy
V případě, kdy není ještě pošta obnovena, může se v některých případech stávat situace, že nejsou vybrány systémové složky a proto tento stav brání odeslání či přijímání pošty - většinou tento stav vyhodí takovouto zprávu: